Μήνυμα 1ο Ο λόγος που το ρολόι της HTC δείχνει πάντα 10:08
23/5/2012, 20:10
Θα έχετε παρατηρήσει πιθανόν ότι η HTC χρησιμοποιεί σε όλες ανεξαιρέτως τις διαφημίσεις και φωτογραφίες των συσκευών της την ώρα 10:08....
στην κεντρική οθόνη.
Γιατί συμβαίνει αυτό; Η HTC δίνει την απάντηση μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της.
Συγκεκριμένα, η ένδειξη 10:08 αποτελεί τον μέγιστο αριθμό από μπάρες που μπορούν να προβληθούν σε ένα ψηφιακό 12-ωρο ρολόι.
Ουσιαστικά, το “88:88″ θα ήταν ιδανικό αλλά δεν αντιστοιχεί σε πραγματική ένδειξη, οπότε το επόμενο καλύτερο είναι το 10:08.
Φυσικά, οι μοντέρνες οθόνες αφής δεν περιορίζονται σε κάτι τέτοιο αλλά η HTC φαίνεται ότι επιμένει στην απόφασή της από το 2007 και το HTC Touch με Windows Mobile 6.
To περιβάλλον TouchFLO που διέθετε τότε η συσκευή αναπτύχθηκε εν τέλει στο Sense UI που γνωρίζουμε όλοι σήμερα.
Γενικότερα, βέβαια, η ένδειξη 10:08 (ή καλύτερα 10:10) είναι μια αρκετά δημοφιλής επιλογή για τα αναλογικά ρολόγια σε διαφημίσεις και προωθητικό υλικό για δεκαετίες.
Ο λόγος;
Ο σχηματισμός των δεικτών σε αυτή τη θέση θυμίζει ένα χαμόγελο που απ’ ότι φαίνεται επηρεάζει θετικά το κοινό ως προς την αγορά και την άποψή του για το προϊόν.
στην κεντρική οθόνη.
Γιατί συμβαίνει αυτό; Η HTC δίνει την απάντηση μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της.
Συγκεκριμένα, η ένδειξη 10:08 αποτελεί τον μέγιστο αριθμό από μπάρες που μπορούν να προβληθούν σε ένα ψηφιακό 12-ωρο ρολόι.
Ουσιαστικά, το “88:88″ θα ήταν ιδανικό αλλά δεν αντιστοιχεί σε πραγματική ένδειξη, οπότε το επόμενο καλύτερο είναι το 10:08.
Φυσικά, οι μοντέρνες οθόνες αφής δεν περιορίζονται σε κάτι τέτοιο αλλά η HTC φαίνεται ότι επιμένει στην απόφασή της από το 2007 και το HTC Touch με Windows Mobile 6.
To περιβάλλον TouchFLO που διέθετε τότε η συσκευή αναπτύχθηκε εν τέλει στο Sense UI που γνωρίζουμε όλοι σήμερα.
Γενικότερα, βέβαια, η ένδειξη 10:08 (ή καλύτερα 10:10) είναι μια αρκετά δημοφιλής επιλογή για τα αναλογικά ρολόγια σε διαφημίσεις και προωθητικό υλικό για δεκαετίες.
Ο λόγος;
Ο σχηματισμός των δεικτών σε αυτή τη θέση θυμίζει ένα χαμόγελο που απ’ ότι φαίνεται επηρεάζει θετικά το κοινό ως προς την αγορά και την άποψή του για το προϊόν.
ΠΗΓΗ: dekaneisplaka.gr