Μήνυμα 1ο Το gaming... ο εθισμός του αύριο;
22/12/2011, 10:18
Ο εθισμός σε βιντεοπαιχνίδια, αναμένεται να αποτελέσει τον επόμενο μεγαλύτερο ζήτημα, σύμφωνα με μία νέα έρευνα που διενεργήθηκε από την Norcas, ίδρυμα το οποίο βοηθά ανθρώπους να ξεπεράσουν τον εθισμούς τους σε αλκοόλ, ναρκωτικά και τον τζόγο.
Η ανεξάρτητη έρευνα μελέτησε τη συσχέτιση μεταξύ του gaming και εθιστικών συμπεριφορών, αποκάλυψε ότι σχεδόν το 1/3 των συμμετεχόντων άνω των 16, πιστεύουν ότι γνωρίζουν τουλάχιστον ένα άτομο το οποίο να είναι εθισμένο με το gaming. To αξιοσημείωτο είναι ότι το ίδιο ποσοστό κάτω από την ηλικία των 16, ανέβαινε σε περίπου 40%.
Τα αποτελέσματα, οδήγησαν τους υπεύθυνους του ιδρύματος να χαρακτηρίζουν το gaming ως τον επόμενο μεγάλο εθισμό, τον οποίο θα κληθούν να βοηθήσουν στην καταπολέμησή του. Μιλώντας στο βραδινό δελτίο ειδήσεων του Norwich, η Maggie Williams, CEO του Norcas, δήλωσε: «Πρόκειται για ένα ζήτημα αυτής της γενιάς, μιας και σχεδόν το 100% των νέων ασχολούνται με βιντεοπαιχνίδια»
«Το παιχνίδι με μέτρο, είναι ένας ωραίος τρόπος να περνάει κανείς την ώρα του, ωστόσο οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν τι προβλήματα μπορεί να προκύψουν, εάν αρχίσουν αυτά να αποτελούν εθισμό».
«Τουλάχιστον 86% των ανθρώπων που μιλήσαμε συμφώνησαν πως το παιχνίδι μπορεί να είναι εθιστικό και αποκάλυψαν ότι άρχισαν να απέχουν από την γυμναστική, να δημιουργούνται προβλήματα με την κοινωνική ζωή τους ή ακόμα και στην οικογενειακή ζωή τους, εξαιτίας της πολύωρης ενασχόλησης με τα βιντεοπαιχνίδια».
Η έρευνα διαπίστωσε ότι περίπου το ένα τρίτο των ενηλίκων και περισσότερο από το 40% των νέων δήλωσαν ότι έπαιξαν βιντεοπαιχνίδια τις περισσότερες μέρες. Οι δημοφιλέστερες ώρες για την ενασχόληση με κάποιο ηλεκτρονικό παιχνίδι ήταν μεταξύ των ωρών 6-9 το απόγευμα.
Με πολλούς γονείς να αγοράζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια για τα παιδιά τους εν όψει των εορτών, το Norcas προέτρεψε τους γονείς να ακολουθούν τους οδηγούς ηλικίας που έχει θέσει το Πανευρωπαϊκό Σύστημα Πληροφόρησης για παιχνίδια (PEGI).
Παράλληλα, να τονίσουμε εδώ, ότι τα ηλικιακά όρια, δεν έχουν σχέση με την δυσκολία ενός παιχνιδιού, αλλά με την καταλληλότητα του περιεχομένου. Τέλος καλό είναι ή μάλλον απαραίτητο να κάνουμε συχνά διαλείμματα, άλλωστε έτσι μπορεί να επιστρέφουμε με καθαρότερο μυαλό στο παιχνίδι.
Η ανεξάρτητη έρευνα μελέτησε τη συσχέτιση μεταξύ του gaming και εθιστικών συμπεριφορών, αποκάλυψε ότι σχεδόν το 1/3 των συμμετεχόντων άνω των 16, πιστεύουν ότι γνωρίζουν τουλάχιστον ένα άτομο το οποίο να είναι εθισμένο με το gaming. To αξιοσημείωτο είναι ότι το ίδιο ποσοστό κάτω από την ηλικία των 16, ανέβαινε σε περίπου 40%.
Τα αποτελέσματα, οδήγησαν τους υπεύθυνους του ιδρύματος να χαρακτηρίζουν το gaming ως τον επόμενο μεγάλο εθισμό, τον οποίο θα κληθούν να βοηθήσουν στην καταπολέμησή του. Μιλώντας στο βραδινό δελτίο ειδήσεων του Norwich, η Maggie Williams, CEO του Norcas, δήλωσε: «Πρόκειται για ένα ζήτημα αυτής της γενιάς, μιας και σχεδόν το 100% των νέων ασχολούνται με βιντεοπαιχνίδια»
«Το παιχνίδι με μέτρο, είναι ένας ωραίος τρόπος να περνάει κανείς την ώρα του, ωστόσο οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν τι προβλήματα μπορεί να προκύψουν, εάν αρχίσουν αυτά να αποτελούν εθισμό».
«Τουλάχιστον 86% των ανθρώπων που μιλήσαμε συμφώνησαν πως το παιχνίδι μπορεί να είναι εθιστικό και αποκάλυψαν ότι άρχισαν να απέχουν από την γυμναστική, να δημιουργούνται προβλήματα με την κοινωνική ζωή τους ή ακόμα και στην οικογενειακή ζωή τους, εξαιτίας της πολύωρης ενασχόλησης με τα βιντεοπαιχνίδια».
Η έρευνα διαπίστωσε ότι περίπου το ένα τρίτο των ενηλίκων και περισσότερο από το 40% των νέων δήλωσαν ότι έπαιξαν βιντεοπαιχνίδια τις περισσότερες μέρες. Οι δημοφιλέστερες ώρες για την ενασχόληση με κάποιο ηλεκτρονικό παιχνίδι ήταν μεταξύ των ωρών 6-9 το απόγευμα.
Με πολλούς γονείς να αγοράζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια για τα παιδιά τους εν όψει των εορτών, το Norcas προέτρεψε τους γονείς να ακολουθούν τους οδηγούς ηλικίας που έχει θέσει το Πανευρωπαϊκό Σύστημα Πληροφόρησης για παιχνίδια (PEGI).
Παράλληλα, να τονίσουμε εδώ, ότι τα ηλικιακά όρια, δεν έχουν σχέση με την δυσκολία ενός παιχνιδιού, αλλά με την καταλληλότητα του περιεχομένου. Τέλος καλό είναι ή μάλλον απαραίτητο να κάνουμε συχνά διαλείμματα, άλλωστε έτσι μπορεί να επιστρέφουμε με καθαρότερο μυαλό στο παιχνίδι.
newsbeast